Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Termékek Menü

Gyakori kérdések

Raktár állapotok:

Bolti készleten - szaküzletben rendelkezésre áll legalább 1 egységnyi mennyiség ( várható szállítási idő 14:00-ig leadott rendelés esetén  következő munkanap )

Rendelhető gyártói készleten - Magyarországi disztribútornál készleten ( várható szállítási idő 2-5 munkanap )

Átmenetileg nem elérhető  - nincs készleten  beérkezése nem láthatő előre

A raktár készlet adatok tájékoztató jellegűek, nem jelentenk garanciát a mennyiségekre vonatkozóan. A frissítések  beszálítónként változnak, rendelés esetén  a szállítási időről  tájékoztatást adunk.

MILYEN FIZETÉSI MÓDOK ÉRHETŐK EL A WEBSHOPBAN?

Utánvét - utánvétes fizetési mód választása esetén a futárnál tudja rendezni rendelése ellenértékét. Fizethet kézpénzzel vagy bankkártyával is.
Előre utalás - a megrendelés feldolgozását követően, a megadott email címére küldjük a díjbekérőt. A csomagot, a vételár bankszámlánkon történő jóváírása után adjuk át a futárcégnek.

MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?
Az érvényben lévő szállítási kötlségről az ÁSZF-ben a szállítási módok menüpontban tájékozódhat. 

MILYEN KISZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉRHETŐEK EL?

Elérhető szállítási módok:

GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheted megrendelt termékeidet

FIZETHETEK BANKÁRTÁYVAL A FUTÁRNÁL?
Igen, utánvétes csomagok esetében van lehetőséged a futárnál bankkártyával fizetni.

SZÁLLÍTANAK KÜLFÖLDRE?
Sajnos egyelőre még nem szállítunk külföldre. 

VAN-E LEHETŐSÉG KÖZVETLEN MÉRETCSERÉRE?

Sajnos nincs lehetőség. Elállási joggal élve juttasd vissza hozzánk a terméket.
Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál.
Kérjük, rendeld meg egyszerűen a terméket újból.

MIKOR UTALJAK, HA ELŐRE UTALÁST VÁLASZTOTTAM?
Az előreutalás esetén azután utaljon, hogy megküldtük e-mailben a díjbekérőt. Díjbekérőt akkor küldünk, ha az összes rendelt termék átadásra kész. Az összeg jóváírása után elkészítjük a számlát, amely a rendelés mellé a csomagba kerül. 

Segíti a munkánkat, ha a közlemény rovatba a kapott számla sorszámát beírja.
Segíti a munkánkat, ha elküldi az utalásról szóló bizonylatot az kaminokkt@gmail.com címre.
Figyelem! A rendszerünk által küldött visszaigazolások és állapotváltozások csak tájékoztató jellegűek, nem számlák, nem tartoznak az adóügyi bizonylatok közé, ezért nem fogják Önnek elszámolni sehol! A papíralapú, nyomtatott számla a csomagban lesz!

MINDEN WEBÁRUHÁZAS TERMÉK MEGTALÁLHATÓ AZ ÜZLETBEN IS?
A webáruházban több termék szerepel, mint amennyi üzletünkben fizikailag megtalálható, viszont külső raktárunkról vagy beszállító partnereink készletéből gyorsan ki tudjuk szolgálni a felmerülő igényeket.

A kellemetlenségek és felesleges utazás elkerülése érdekében mielőtt hirtelen betérne üzletünkbe egy, a webáruházban látott termékkel készlet információval kapcsolatban, előtte mindenképp egyeztessen kollégánkkal!