- Raktár állapotok
- Milyen fizetési módok érhetők el a webshopban?
- Mennyibe kerül a kiszállítás?
- Mikor ingyenes a kiszállítás?
- Milyen kiszállítási módok érhetők el?
- Fizethetek bankkártyával a futánál?
- Szállítanak külföldre?
- Mikor utaljak, ha előreutalást választottam?
- Minden webáruházas termék megtalálható az üzeletben is ?
- Van-e lehetőség közvetlen méret cserére?
Raktár állapotok
Bolti készleten - szaküzletben rendelkezésre áll legalább 1 egységnyi mennyiség ( várható szállítási idő 14:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap )
Rendelhető gyártói készleten - Magyarországi disztribútornál készleten ( várható szállítási idő 2-5 munkanap )
Átmenetileg nem elérhető - nincs készleten beérkezése nem látható előre
A raktár készlet adatok tájékoztató jellegűek, nem jelentenek garanciát a mennyiségekre vonatkozóan. A frissítések beszállítónként változnak, rendelés esetén a szállítási időről tájékoztatást adunk.
Milyen fizetési módok érhetők el a webshopban?
Utánvét - utánvétes fizetési mód választása esetén a futárnál tudja rendezni rendelése ellenértékét. Fizethet kézpénzzel vagy bankkártyával is.
Előre utalás - a megrendelés feldolgozását követően, a megadott email címére küldjük a díjbekérőt. A csomagot, a vételár bankszámlánkon történő jóváírása után adjuk át a futárcégnek.
A webshopban a Simplepay-en keresztül is tud biztonságosan fizetni.
Mennyibe kerül a kiszállítás?
Az érvényben lévő szállítási költségről az ÁSZF-ben a szállítási módok menüpontban tájékozódhat.
Mikor ingyenes a kiszállítás?
A kiszállítás díját átvállaljuk bruttó 60.000-Ft kosárérték felett, így az neked díjmentes lesz.
Milyen kiszállítási módok érhetők el?
Elérhető szállítási módok:
GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheted megrendelt termékeidet
GLS Csomagautomata - Csomagod a kiválasztott GLS csomagautomatába szállítatjuk.
GLS CsomagPont - Csomagod a kiválasztott GLS csomagPontra szállítatjuk.
FOXPOST Csomagautomata - Csomagod a kiválasztott FOXPOST csomagautomatába szállítatjuk.
Packeta Z-BOX csomagautomata vagy Z-pont ( átvételi pont) - Csomagod a kiválasztott PACKETA csomagautomatába/csomagpontra szállítatjuk.
Fizethetek bankkártyával a futánál?
Igen, utánvétes csomagok esetében van lehetőséged a futárnál bankkártyával fizetni.
Szállítanak külföldre?
Sajnos egyelőre még nem szállítunk külföldre.
Mikor utaljak, ha előreutalást választottam?
Az előreutalás esetén azután utaljon, hogy megküldtük e-mailben a díjbekérőt. Díjbekérőt akkor küldünk, ha az összes rendelt termék átadásra kész. Az összeg jóváírása után elkészítjük a számlát, amely a rendelés mellé a csomagba kerül.
Segíti a munkánkat, ha a közlemény rovatba a kapott számla sorszámát beírja.
Segíti a munkánkat, ha elküldi az utalásról szóló bizonylatot az info@kamino.hu címre.
Figyelem! A rendszerünk által küldött visszaigazolások és állapotváltozások csak tájékoztató jellegűek, nem számlák, nem tartoznak az adóügyi bizonylatok közé, ezért nem fogják Önnek elszámolni sehol! A papíralapú, nyomtatott számla a csomagban lesz!
Minden webáruházas termék megtalálható az üzeletben is ?
A webáruházban több termék szerepel, mint amennyi üzletünkben fizikailag megtalálható, viszont külső raktárunkról vagy beszállító partnereink készletéből gyorsan ki tudjuk szolgálni a felmerülő igényeket.
A kellemetlenségek és felesleges utazás elkerülése érdekében mielőtt hirtelen betérne üzletünkbe egy, a webáruházban látott termékkel készlet információval kapcsolatban, előtte mindenképp egyeztessen kollégánkkal!
Van-e lehetőség közvetlen méret cserére?
Sajnos nincs lehetőség. Elállási joggal élve juttasd vissza hozzánk a terméket.Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál.
Kérjük, rendeld meg egyszerűen a terméket újból.
Segítse munkánkat és ezzel a vásárlóinkat is ha kérdése van tegye fel az info@kamino.hu e-mail címünkön.
Elállási nyilatkozat innen letölthető.