Gyakori kérdések
Raktár állapotok:
Bolti készleten - szaküzletben rendelkezésre áll legalább 1 egységnyi mennyiség ( várható szállítási idő 14:00-ig leadott rendelés esetén következő munkanap )
Rendelhető gyártói készleten - Magyarországi disztribútornál készleten ( várható szállítási idő 2-5 munkanap )
Átmenetileg nem elérhető - nincs készleten beérkezése nem láthatő előre
A raktár készlet adatok tájékoztató jellegűek, nem jelentenk garanciát a mennyiségekre vonatkozóan. A frissítések beszálítónként változnak, rendelés esetén a szállítási időről tájékoztatást adunk.
MILYEN FIZETÉSI MÓDOK ÉRHETŐK EL A WEBSHOPBAN?
Utánvét - utánvétes fizetési mód választása esetén a futárnál tudja rendezni rendelése ellenértékét. Fizethet kézpénzzel vagy bankkártyával is.
Előre utalás - a megrendelés feldolgozását követően, a megadott email címére küldjük a díjbekérőt. A csomagot, a vételár bankszámlánkon történő jóváírása után adjuk át a futárcégnek.
MENNYIBE KERÜL A KISZÁLLÍTÁS?
Az érvényben lévő szállítási kötlségről az ÁSZF-ben a szállítási módok menüpontban tájékozódhat.
MILYEN KISZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉRHETŐEK EL?
Elérhető szállítási módok:
GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheted megrendelt termékeidet
FIZETHETEK BANKÁRTÁYVAL A FUTÁRNÁL?
Igen, utánvétes csomagok esetében van lehetőséged a futárnál bankkártyával fizetni.
SZÁLLÍTANAK KÜLFÖLDRE?
Sajnos egyelőre még nem szállítunk külföldre.
VAN-E LEHETŐSÉG KÖZVETLEN MÉRETCSERÉRE?
Sajnos nincs lehetőség. Elállási joggal élve juttasd vissza hozzánk a terméket.
Amint az általad visszaküldött termék beérkezik hozzánk és ellenőriztük, indul a jóváírás azon az úton, amit fizetési módként megadtál.
Kérjük, rendeld meg egyszerűen a terméket újból.
MIKOR UTALJAK, HA ELŐRE UTALÁST VÁLASZTOTTAM?
Az előreutalás esetén azután utaljon, hogy megküldtük e-mailben a díjbekérőt. Díjbekérőt akkor küldünk, ha az összes rendelt termék átadásra kész. Az összeg jóváírása után elkészítjük a számlát, amely a rendelés mellé a csomagba kerül.
Segíti a munkánkat, ha a közlemény rovatba a kapott számla sorszámát beírja.
Segíti a munkánkat, ha elküldi az utalásról szóló bizonylatot az kaminokkt@gmail.com címre.
Figyelem! A rendszerünk által küldött visszaigazolások és állapotváltozások csak tájékoztató jellegűek, nem számlák, nem tartoznak az adóügyi bizonylatok közé, ezért nem fogják Önnek elszámolni sehol! A papíralapú, nyomtatott számla a csomagban lesz!
MINDEN WEBÁRUHÁZAS TERMÉK MEGTALÁLHATÓ AZ ÜZLETBEN IS?
A webáruházban több termék szerepel, mint amennyi üzletünkben fizikailag megtalálható, viszont külső raktárunkról vagy beszállító partnereink készletéből gyorsan ki tudjuk szolgálni a felmerülő igényeket.
A kellemetlenségek és felesleges utazás elkerülése érdekében mielőtt hirtelen betérne üzletünkbe egy, a webáruházban látott termékkel készlet információval kapcsolatban, előtte mindenképp egyeztessen kollégánkkal!